مُد، پوشاک و زیورآلات

تاکنون بیش از 100 فروشگاه اینترنتی مُد و پوشاک در ایران راه اندازی شده، اما حجم فروشی که از طریق برنامه‌هایی مانند تلگرام و اینستاگرام توسط دیگر خرده فروش‌ها صورت می‌گیرد، نشان‌دهنده ظرفیت بالای این بازار بروی بستر اینترنت می‌باشد. هماشاپ با نگاه تخصصی، ابزارها و قابلیت‌های کلیدی جهت موفقیّت در این بازار را در اختیارتان قرار می‌دهد. احداث فروشگاه اینترنتی مجهز و حرفه‌ای، اولین مرحله جهت تمایز از بازار خرده فروش‌های شبکه‌های اجتماعی است.

 

افزایش فروش با انتخاب‌های بیشتر برای مشتریان

مشتریان همیشه به دنبال تجربه کامل و لذت‌بخش خرید هستند. به گونه‌ای که مانند یک فروشگاه واقعی، کالاهای مشابه موردِ علاقه‌شان پیشنهاد شود و انتخاب‌های بیشتری داشته باشند. پیشنهاد محصولات مرتبط هماشاپ براساس مشخصات کالا، رفتار مشتریان و دیگر موارد، همگی موجب می‌شود تا مشتریان در هر نوبت بازدید از فروشگاه شما، تجربه شخصی و اختصاصی‌تری نسبت به هر نوعی فروشگاه دیگری حاصل کنند.

makeup

بهینه‌سازی برای موتور‌های جستجوگر (SEO)

رعایت مجموعه‌ای از اقدامات براساس قوانین و الگوریتم‌های موتورهای جستجوگر، جهت بهبود رتبه در نتایج موتورهای جستجوگر را، سئو می‌گویند. این کار در لایه‌های مختلف ساختاری و طراحی صورت می‌پذیرد. خریداران قبل از هر چیزی کالای خود را در گوگل جستجو می‌کنند، ساختار فروشگاه‌های هماشاپ با رعایت اصول بهینه‌سازی برای موتورهای جستجوگر، موجب افزایش بازدیدکننگان فروشگاه می‌شود. آدرس صفحات، عناوین، تیترها، برچسب‌های مرتبط (meta tags)، کلیدواژه‌ها و دیگر شاخصه‌های سئو، در فروشگاه‌های هماشاپ به صورت خودکار اعمال شده است. ویرایش دستی برخی از این اقدامات در جزئیات صفحه کالا، که موجب بهبود سئو شود نیز، از طریق پنل کاربری امکان‌پذیر می‌باشد.

اطمینان بیشتر به فروشگاه با نظرات و امتیازدهی مشتریان

نرم‌افزار موبایل فروشگاه، دو روز پس از تکمیل خرید مشتریان، با ارسال پیام، از کاربر می‌خواهد تا نظرات‌شان را درباره محصولاتی که خریده‌اند، با دیگران به اشتراک بگذارند. مطالعات نشان می دهد، نظرات و امتیازدهی کاربران در یک فروشگاه به افزایش 18% درصدی فروش منجر می‌شود. ثبت نظرات کاربران در فروشگاه علاوه بر اعتماد مشتریان و افزایش فروش، موجب بهبود رتبه در نتایج جستجو گوگل و سایر موتور‌های جستجو‌گرخواهد شد.

افزایش انتخاب محصولات برای مشتریان، افزایش فروش برای شما

پیشنهاد محصولات مرتبط در بخش‌های مختلف فروشگاه، عملکردی پویا و واکنش گرا دارد. به طور مثال، زمانی که کاربر، کالایی را مشاهده می‌کند، محصولات مشابه براساس مشخصات، صفات و خواص همان کالا پیشنهاد می‌شود؛ اما در زمانِ مراجعه به سبد خرید، محصولات مرتبط براساس تمامی کالا‌های موجود در سبدخرید پیشنهاد می شود یا در صفحات اصلی فروشگاه، پیشنهادات محصولات براساس سوابق سفارش و کالاهای موردپسندِ مشتری،  خواهد بود و موجب می‌شود تا مشتریان در هر نوبت بازدید از فروشگاه، با پیشنهادات مناسب تر و تجربه خریدِ اختصاصی‌تری (Personalization) روبه‌رو شوند.