;

آرایشی بهداشتی

برای بازار بزرگی مانند لوازم آرایشی که مصرف سالیانه آن در ایران بالغ بر 2.1 میلیارد دلار است، تنها 40 فروشگاه اینترنتی وجود دارد که تعداد معتبر و مشهور آن‌ها به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد. اکنون بهترین زمان برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی زیبا و کارآمد با تجربه کاربری حرفه‌ای می‌باشد. هماشاپ ابزار و امکانات آن را در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

با طراحی جذاب، مدرن و وانکش‌گرا بازدیدکنندگان را تحت تأثیر قرار دهید.

فروشگاهی زیبا برای محصولات‌تان انتخاب کنید و با ارائه رابطه کاربری مناسب، لذت یک خرید خوب را به مشتریان هدیه دهید. امروزه با توجه به انبوه تبلیغات و صفحات مجازی، تنها 3 تا 5 ثانیه فرصت دارید تا بازدیدکننگان را تحت تأثیر قرار دهید، در غیر این صورت وب‌سایت شما در نگاه اول توسط کاربران بسته خواهد شد. تحقیقات شرکت گوگل حاکی از آن است که عدم نمایش مناسبِ یک وب‌سایت در صفحات موبایل، احتمال بسته شدن آن را تا 5 برابر ، افزایش می‌دهد.

makeup

بهینه‌سازی برای موتور‌های جستجوگر (SEO)

رعایت مجموعه‌ای از اقدامات براساس قوانین و الگوریتم‌های موتورهای جستجوگر، جهت بهبود رتبه در نتایج آن را، سئو می‌گویند. این کار در لایه‌های مختلف ساختاری و طراحی صورت می‌پذیرد. خریداران قبل از هر چیزی کالای خود را در گوگل جستجو می‌کنند، ساختار فروشگاه‌های هماشاپ با رعایت اصول بهینه‌سازی برای موتورهای جستجوگر، موجب افزایش بازدیدکننگان فروشگاه می‌شود. آدرس صفحات، عناوین، تیترها، برچسب‌های مرتبط (meta tags)، کلیدواژه‌ها و دیگر شاخصه‌های سئو، در فروشگاه‌های هماشاپ به صورت خودکار اعمال شده است. ویرایش دستی برخی از این اقدامات در جزئیات صفحه کالا، که موجب بهبود سئو شود نیز، از طریق پنل کاربری امکان‌پذیر می‌باشد.

اطمینان بیشتر به فروشگاه با نظرات و امتیازدهی مشتریان

نرم‌افزار موبایل فروشگاه، دو روز پس از تکمیل خرید مشتریان، با ارسال پیام، از کاربر می‌خواهد تا نظرات‌شان را درباره محصولاتی که خریده‌اند، با دیگران به اشتراک بگذارند. مطالعات نشان می دهد، نظرات و امتیازدهی کاربران در یک فروشگاه به افزایش 18% درصدی فروش منجر می‌شود. ثبت نظرات کاربران در فروشگاه علاوه بر اعتماد مشتریان و افزایش فروش، موجب بهبود رتبه در نتایج جستجو گوگل و سایر موتور‌های جستجو‌گرمی‌شود.

افزایش انتخاب محصولات برای مشتریان، افزایش فروش برای شما

پیشنهاد محصولات مرتبط در بخش‌های مختلف فروشگاه، عملکردی متناسب دارند. به طور مثال، زمانی که کاربر، کالایی را مشاهده می‌کند، محصولات مشابه براساس مشخصات، صفات و خواص همان کالا پیشنهاد می‌شود؛ اما در صفحه ی سبد خرید، محصولات پیشنهادی براساس کلیه کالا‌های موجود در سبدخرید است و در صفحات پربازدید فروشگاه، محصولات براساس سوابق سفارش و کالاهای موردپسند مشتری، پیشنهاد خواهد شد و موجب می‌شود تا مشتریان در هر نوبت بازدید از فروشگاه، با پیشنهادات و تجربه خرید اختصاصی‌تری روبه‌رو شوند.