;

لوازم خانگی و دکوراسیون

لوازم‌خانگی و دکوراسیون، با توجه به تنوع محصولات با کاربرد و ویژگی‌های متفاوت، همیشه از بازخورد خوبی همراه بوده. 97 فروشگاه اینترنتی لوازم‌خانگی و دکوراسیون در ایران، همچنان نمی‌تواند پاسخگو حجم درخواست‌های مشتریان در بازار واقعی باشد. اکنون فرصت مناسبی است تا با احداث فروشگاه اینترنتی، سهم خود را از این بازار بدست آورید. ما در این کار امکانات و ابزارهای مورد نیاز شما را فراهم می‌کنیم.

 

جستجوی پیشرفته و فیلتربندی دلخواه

محصولات بر اساس مشخصات و جزئیات، خواص، کاربرد، صفات و دیگر متغیر‌ها، طبقه‌بندی شده و قابل جستجو می‌باشند تا کاربران در سریع‌ترین زمان ممکن، با دقت بالا، کالای مورد نظر خود را بیابند. طبقه‌بندی محصولات، مشخصات، صفات و دیگر متغیر‌ها براساس نیاز‌های صاحب فروشگاه و ماهیّت محصول تعریف می‌شوند. ابزار جستجوی پیشرفته به کاربران این امکان را می‌دهد تا با انتخاب موارد حائز اهمیّت، تنها محصولاتی را در نتایج جستجو مشاهده کنند که تمامی موارد را به صورت همزمان دارا باشند.

makeup

تشویق به خرید،با کارت هدیه

مشتریان در فروشگاه می‌توانند با خرید کارت هدیه با مبالغ مشخص آن را به نزدیکان خود اهدا کنند؛ تا ایشان به سلیقه خود کالای مطلوب‌شان را خریداری نمایند.کارت‌های هدیه دریافت شده به عنوان اعتبار در حساب کاربری جمع می‌شوند. این کار علاوه بر رضایت مشتریان و افزایش فروش، فروشگاه شما را حرفه‌ای تر نشان می‌دهد.

پروسه تکمیل خرید

پروسه تکمیل خرید شامل سبدِ کالا تا مرحله تکمیلِ خرید است که اطلاعات دقیق، جهت ارسال کالا، از کاربر گرفته می‌شود. امکان ویرایش سبدِخرید، پیشنهاد کالاهای مرتبط براساس سبدِخرید، منظور کردن کد تخفیف، محاسبه مالیات، محاسبه هزینه حمل براساس محل و مکان کاربر، انتخاب بسته‌بندی و دیگر ویژه‌گی‌ها، از امکانات پروسه تکمیل خرید هماشاپ است.

پیشنهاد محصول براساس سلیقه مشتریان

کاربران در فروشگاه می‌توانند محصولات مورد علاقه خود را انتخاب و در حساب کاربری خود مشاهده نمایند. همچنین در فضاهای مربوطه فروشگاه، کالاهای مرتبطی که براساس محصولات مورد پسند کاربر بوده، پیشنهاد می‌شود و به صورت اختصاصی می باشد که لذت تجربه خریدِ شخصی را برای مشتریان فراهم می‌آورد.