«قانون مندی کسب و کار اینترنتی»
کلیه اصول و رویههای سایت هماتک منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مشتریان است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
سیاست های رعایت حریم شخصی:
هماتک برای خرید یا استفاده از برخی خدمات وب سایت ، اطلاعاتی مانند شماره های تماس ، آدرس و ... را از کاربران درخواست می کند و متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند. توجه داشته باشید همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط سایت هماتک جزئی از اموال سایت هماتک محسوب میشود و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای ما محفوظ میدارد. علاوه بر این، اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط سایت هماتک و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. تنها مراجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی سایت www.homatech.ir می باشد.
ثبت و تحویل سفارش:
- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.- در صورت بروز مشکل در هنگام سفارش ، مبلغ پرداخت شده طی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.- کاربران باید پس از سفارش محصول مورد نظر خود، فرم سفارش از طریق ایمیل ارسال می شود که مخاطب می بایست اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است .همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد. - با توجه به ثبت سیستمی سفارش، امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود دارد و مشتری می بایست با ذکر شماره فاکتور نامه درخواست خود را مکتوب به ایمیل سایت ارسال نماید. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند.- خریدار پس از تائید سفارش خرید از طرف فروشنده و در وضعیت "پرداخت شده " نمی تواند درخواست انصراف سفارش دهد مگر با ارسال نامه مکتوب به روش توضیح داده شده.- تحویل سفارش در اماکن عمومی امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشدتمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه حوادث غيرمترقبه، اتفاقات غيرقابل پيش بيني و خارج از اراده ، سایت هماتک هیچ گونه مسئولیتی ندارد.لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.
پشتیبانی:
ما در هماتک با پشتیبانی از ساعت 9 صبح الی 17 بعد از ظهر روزهای کاری شما را تنها نخواهیم گذاشت و تمامی سوالاتتان در سریعترین زمان ممکن پاسخ داده میشود. در صورت تمایل به انتقاد یا پیشنهاد غیرتلفنی میتوانید از صفحه تماس با ما استفاده کنید.
برگشت کالا
- مشتری می بایست با ذکر شماره فاکتور نامه درخواست خود را مکتوب به ایمیل سایت ارسال نماید.فروشنده مسئولیت معیوب بودن ظاهری و یا عملکردی را بعد از تحویل عهده دار خواهد بود و براساس توافقات، اصلاحات انجام می شود.
جهت اطلاع بیشتر کاربران با نحوه و شرایط ارائۀ خدمات و کالا:
همۀ اطلاعات مورد نیاز کاربران در سایت هماتک قرار داده شده است و اشخاص میتوانند با مراجعه به قسمت های مذکور و مطالعۀ آنها کاملا با قابلیت های ذکر شده و خدمات و کالاها در سایت هماتک آشنا شوند. همچنین واحد خدمات مشتریان پاسخگوی هر گونه ابهام و سوال کاربران هستند.