
براي افزايش فروش، فرصت را از دست ندهيد.
امروزه مشتريان براي خريد کالاي مورد نظرشان، قبل از هر چیز در اينترنت جستجو ميکنند، به گونهاي که واژهها و ترکيبات "خريد اينترنتي" به طور ميانگين 10 ميليون بار در ماه جستجو ميشود. فرصت را از دست ندهيد و سهم خود را از اين بازار بزرگ و رو به رشد بدست آوريد.
بازديدکنندگان فروشگاه را به مشتريان ثابت تبديل کنيد
طراحي مدرن واکنشگرا و همچنين پيشنهادات هوشمندانه محصولات براساس، خواص و جزئيات اقلام از يک سو و همچنين سوابق سفارشات و کالاي مورد پسند کاربران، از سوي ديگر، موجب ميشود مشتريان تجربه خريدِ شخصي و اختصاصيتري نسبت به ساير روشهاي ارتباطي حاصل نمايند؛ که علاوه بر افزايش فروش، موجب رضايتمندي هر چه بيشتر مشتريان از سرويسدهي يک فروشگاه يا برند ميشود.
هوشِتجاري با پيشنهادات محصولات مرتبط
هماشاپ اولين ارائهدهنده سرويس فروشگاههاي اينترنتي در ايران ميباشد که هوش تجاري را در سطوح مختلفِ تجارت الکترونيک اعمال نموده. نمونه اين تکنولوژي در فروشگاههاي مشهوري مانند Amazon و ebay استفاده شده است.
پيشنهادات براساس هوشِتجاري موجب ميشود مشتريان در هر نوبت بازديد از فروشگاه، تجربه خريدِ اختصاصيتري حاصل کنند.

کاهش هزينهها، افزايش درآمد
راهاندازي فروشگاه اينترنتي با کاهش هزينهها و محدوديتها، امکان رقابتيتر نمودن قيمتها را فراهم ميکند و موجب افزايش فروش و درآمد فروشگاه ميشود.
جستجوي پيشرفته و فيلتربندي
محصولات براساس مشخصات و جزئيات، خواص، کاربرد، صفات و ديگر متغيرها، که قبلاً در فروشگاه ثبت و تعريف شدهاند، طبقهبندي شده و قابل جستجو ميباشند تا کاربران در سريعترين زمان ممکن و با دقّت بالا، کالاي مورد نظر خود را بيابند.
ابزار جستجوي پيشرفته به کاربران اين امکان را ميدهد تا با انتخاب موارد حائز اهميت، تنها محصولاتي را در نتايج جستجو مشاهده کنند که تمامي موارد را به صورت همزمان دارا باشند.
با گزارشات دقيق، بهترين تصميمات را بگيريد
مشاهده اطلاعات مشتريان، تعداد بازديدکنندگان، فروش در بازههاي زماني مختلف، محصولات محبوب، نظرات و امتيازدهي کاربران، نسبت خريدهاي موفق به سبدِخريدهاي رها شده، مناطق ارسال شده محصولات، بازخورد حراجيها و فروشهاي ويژه، از جمله گزارشاتي هستند که به شما کمک ميکند تا اولويتها و مشکلات را شناسايي و مبتني بر مستندات، با قاطعيت هرچه بيشتر نسبت به کسبوکار خود، تصميمگيري نماييد.
خود را با فروشگاه اينترنتي تجهيز کنيد
ابزار هاي افزايش فروش در جهت رشد سريعتر فروشگاه
امتياز دهي و نظرات کاربران
ثبت نظرات کاربران و امکان امتيازدهي علاوه بر اعتماد مشتريان، موجب بهبود رتبه در نتايج جستجوی گوگل و ساير موتورهاي جستجوگر ميشود. مطالعات نشان مي دهد، نظرات و امتيازدهي کاربران در يک فروشگاه به افزايش 18% درصدي فروش منجر ميشود.
يادآوري سبدخريد رها شده
همه روزه 65% سبدهاي خريد کاربران، قبل از تکميل خريد رها مي شوند، ابزار هماشاپ با يادآوري خودکار از طريق ايميل در حراجي و يا پس از گذشت زماني معين، اين خريدهاي ناموفق را به فروش تبديل ميکند. اينکار تا 15% از سبدهاي رها شده را به خريدهاي موفق تبديل ميکند و فروش کل فروشگاه تا 50% افزايش مييابد.
سئو خودکار و دستي
امروزه خريداران ابتدا در گوگل جستجو ميکنند، لازم است از بالاترين سطح سئو بهرهمند شويد.آدرس صفحات، عناوين، تيترها، برچسبهاي مرتبط (meta tags)، کليدواژهها و ديگر شاخصههاي سئو، در فروشگاههاي هماشاپ به صورت خودکار اعمال شده است.
ارائه کد تخفیف
مشتریان میتوانند از کدهای تخفیفی که از فروشگاه دریافت کردهاند (مانند شرایط اولین خرید، خرید بالاتر از مبلغی مشخص، خرید همزمان چند کالای بخصوص یا دیگر شرایط) در مرحله تکمیل خرید استفاده نمایند.
هزینه حمل براساس موقعیت جغرافیایی
با توجه به مبالغ حمل کالا تا محل مورد نظر که قبلا تعریف شده، هزینه حمل کالا به صورت خودکار محاسبه و به مبلغ فاکتور نهایی اضافه خواهد شد.
امنيت اطلاعات و پايداري 99.9 درصدي بروي مراکزداده ابري
جاي نگراني نيست! دربهاي فروشگاه هميشه بروي مشتريان باز است و افزايش بازديدکنندگان هرگز موجب کاهش بازدهي و سرعت نخواهد شد.

پیشنهاد محصولات براساس سبد خرید
پیشنهاد محصولات مرتبط، براساس اقلام موجود در سبد خرید در زمان ثبت سفارش، موجب اطمینان کاربر از مشاهده انتخابهای دیگر در فروشگاه خواهد شد.
پيشنهاد محصولات براساس رفتار مشتری
پس از ثبتورودِ کاربران به فروشگاه، محصولات متفاوت، در صفحه اصلي براساس سوابق سفارشات و کالاهاي مورد پسند آن کاربر پيشنهاد و نمايش داده ميشوند.
پيشنهاد محصولات مشابه براساس مشخصات
زماني که کاربر، کالايي را مشاهده ميکند، محصولات مشابه براساس مشخصات، صفات و خواص همان کالا پيشنهاد ميشود.
جایگاه بهتر در نتایج جستجو گوگل
از دیگر مزایای بهبود تجربه کاربری، تأثیر در رتبه نتایج جستجوی گوگل میباشد به گونهای که وبسایتهایی که طراحی متناسب با رابط کاربری (موبایل،تبلت،دسکتاپ) را رعایت نمودهاند، در اولیویتهای موتور جستجوگر قرار میگیرند.
ایجاد تمایز در انبوه اطلاعات
با توجه به انبوه تبلیغات و اطلاعات در فضای مجازی، تنها 3 تا 5 ثانیه فرصت دارید تا مشتریان خود را تحت تأثیر قرار دهید، در غیر این صورت صفحه شما در نگاه اول توسط کاربران بسته خواهد شد. طراحي واکنش گرا (تغییر صفحات براساس نوع دستگاه ارتباطی) با رعایت اصول اولویت موبایل (First-Mobile) از جدیدترین تکنولوژیها و متولوژیهای بهبود تجربه کاربری میباشد که هماتک از آن در طراحی استفاده میکند.
افزایش بازدید از وب سایت
طبق آمارها، تضمين بهترين حالت نمايشي براي دستگاه هاي مختلف ارتباطي مثل موبايل، تبلت و دسکتاپ باعث مي شود تا کاربران در هر نوبت بازديد از وبسايت شما تا 11 درصد صفحات بيشتري را بازديدکنند. و همچنين تعامل کاربران موبايل با سايت شما تا 51 درصد افزايش خواهد يافت.
بهترین تجربه کاربری
طراحی واکنش گرا

اگر راهی برای کسب درآمد به هنگام خواب پیدا نکنید؛ تا زمان مرگ، محکوم به کار کردن هستید.
-وارن بافت-
طراحي و توسعه سيستم هاي بومي بر پايه تکنولوژي روز
با توجه به حساسيتهای اطلاعاتي بسترهاي تجارت الکترونيک و همچنين ضعفهای عمده امنيتی در سيستمهای متن باز ؛ گروه هماتک جهت طراحي امن و بومي زير سيستم های مورد نياز، از تجربه مهندسین داخلي و متخصصين خارجي بهره برده است. همچنين از بانکهای اطلاعاتی جامع و مجهز به تکنولوژی روز از جمله بانکهای اطلاعاتی مبتنی بر گراف برای پياده سازی زير سيستمهای هوشمند استفاده شده است. در واقع کل سيستم فروشگاهها و محصولات، سوابق نمايش، علايق، نظرات کاربران و غيرٌه، در يک درخت دانش ساخته میشود که با اتصال آن به شبکههای اجتماعي نظير اينستاگرام يا تلگرام میتوان فروش آنلاين را در شبکه های اجتماعی مديريت نمود.